Retouren Ruilen

RETOURNEREN

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Het product kan alleen ongebruikt en het liefst in de originele verpakking geretourneerd worden. Dit houdt in dat alle labels in oorspronkelijke staat aan het kledingstuk moeten zijn bevestigd (indien van toepassing) en dat het kledingstuk in de oorspronkelijke verpakking moet zitten.

LET OP: Wij kunnen geen gedragen (het product mag uiteraard wel gepast worden) of anderszins beschadigde of zwaar gekreukte kleding terugnemen, tenzij er sprake is van een fabricagefout. De kleding mag ook geen draagsporen, zoals zweet-, rook-, parfum- of kooklucht, bevatten. Sexspeeltjes kunnen ook niet retour als de verpakking geopend is geweest. Wij behouden dus het recht om retourzendingen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de producten reeds gebruikt zijn, of buiten onze schuld zijn beschadigd. Dit geldt ook als de producten verkeerd zijn behandeld. Het retourformulier (achterzijde pakbon) moet hierbij ook ingesloten zijn. Let op: Zorg ervoor dat je de kleding dus schoon, onbezweet en niet ruikend naar parfum of deodorant is. Of laat de kleding niet dagen liggen in een kamer waar gerookt of gekookt wordt.. Wij weigeren ook kleding die naar wasmiddel ruikt, immers dit betekent dat u de kleding gewassen heeft (en dus gedragen).

Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres inclusief de ingevulde retourformulier (achterzijde van de pakbon) (of een kopie hiervan). Clubwear Company zal de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten, aan u terugstorten.

Wilt u een gedeelte van de bestelling retourneren? Stuur de artikelen inclusief het ingevulde retourformulier (achterzijde van de pakbon) naar onderstaand retouradres. Wij zullen het bedrag van de teruggestuurde artikelen, exclusief de berekende verzendkosten, binnen 14 dagen aan u terugstorten. U kunt natuurlijk ook altijd uw bestelling ruilen. De verzendkosten voor het retourneren zijn altijd voor uw rekening. Of het moet mondeling of schriftelijk anders zijn afgesproken.

Bestellingen boven de 75 euro worden gratis verzonden. Dus de verzendkosten van 4,95 worden dan niet in rekening gebracht. Mocht bij het retourneren van artikelen het totale factuurbedrag onder de 75 euro komen, dan wordt het verschuldigde bedrag minus de 4,95 euro verzendkosten retour gestort.

'De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.''

Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

LET OP: RETOURZENDINGEN ZONDER INGEVULD RETOURFORMULIER EN/OF ZONDER DUIDELIJKE VERMELDING VAN DE AFZENDER KUNNEN NIET WORDEN NIET VERWERKT!

Retouradres: Clubwear Company, Postbus 98, 7390 AB Twello

LET OP: de volgende produkten nemen wij vanwege hygïene NIET retour indien de verpakking open is geweest:

  • kousen
  • (jarretelles) panties
  • bodystockings
  • tepelplakkers
  • sexspeeltjes

LET OP: helaas raken er bij PostNL wel eens pakketjes kwijt. U bent dus zelf verantwoordelijk dat uw retour bij ons aankomt. Indien uw pakketje kwijt is en u heeft geen bewijs (b.v. door middel van een track of trace of aangetekend), kunnen wij helaas uw retour niet in behandeling nemen en krijgt u uw geld niet terug! Dit gebeurt gelukkig niet veel, maar komt helaas wel voor. 

Wij kunnen een aankoop niet terug nemen als:

  • De artikelen zijn gewassen en/of gedragen.
  • Er voedselvlekken, make-up vlekken, lichaamsgeuren of sigarettengeuren op de artikelen aanwezig zijn.
  • De artikelen niet zijn voorzien van een retourformulier.
  • Je zelf hebt geprobeerd een gebrek te herstellen.
  • Je de was- en/of gebruiksinstructies niet hebt opgevolgd.
  • De artikelen niet voorzien zijn van de originele labels.
  • De zending niet voldoende gefrankeerd is

Speciale voorschriften lakkleding Patrice Catanzaro en Noir:

Uiteraard controleren wij alle kleding die bij ons retour komt. Het komt steeds vaker voor dat wij kleding niet meer kunnen verkopen doordat de volgende voorwaarden niet in acht worden genomen.

Draag altijd een slip tijdens het passen.

Zorg ervoor de kleding te passen in een rookvrije ruimte

Zie erop toe dat uw lichaam en handen verschoont zijn van bodylotion en/of andere kleverige substanties. Deze kleding neemt namelijk erg makkelijk geur, vetten en huidresten aan.

Bij retourneren van de kleding graag netjes opvouwen en in de originele plastic verpakking verpakken. Lakkleding nooit in een verpakking proppen, want hierdoor ontstaat grote schade aan het lak.

Kleding die vies of vet of  beschadigd terug komt en niet netjes verpakt is in de orginele verpakking, kunnen wij helaas niet als retour in behandeling nemen. 

 

RUILEN

U mag ook altijd uw aankoop ruilen! Vul dan het retourformulier (achterzijde van de pakbon) in en geef duidelijk aan waarvoor u het wilt ruilen! U kunt dit ook per email doen. Maar vul ook altijd het retourformuler in! Het retourformulier vindt u op de achterzijde van de pakbon!

Bij ruilen komen de verzendkosten naar de klant toe de eerste keer nog voor onze rekening. maar dat betreft alleen als het brievenbuspost is. Mochten de verzendkosten hoger uitvallen (pakketkosten van € 4,95) dan moet dat verschil wel worden bijbetaald door de klant. Als iets voor een 2e, 3e of nog vaker geruild wordt, komen de verzendkosten naar de klant toe geheel voor zijn rekening en moeten dus bijbetaald worden. De verzendkosten van de klant naar Clubwear Company toe, komen altijd voor uw eigen rekening! Of het moet anders zijn afgesproken (b.v. door een fout van onze kant).

Retouradres voor ruilen: Clubwear Company, Postbus 98, 7390 AB TWELLO

LET OP: Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk na ontvangst van het produkt aan Clubwear Company kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail of per post. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en ordernummer van de bestelling te vermelden.

Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Clubwear Company heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.

Na ontvangst van uw goederen, zal, na controle van de goederen, het geld binnen 14 dagen worden terug gestort.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt( moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.