Veel gestelde vragen

Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen.

Is je vraag niet beantwoord? Neem dan contact met ons op info@clubwearcompany of bel ons op: 0626 558584. 

 

Wat zijn de verzendkosten?

Wij verzenden met PostNL. De verzendkosten in Nederland zijn 4,95 of 2,95 (kleine artikelen als kousen,sieraden en tepelplakkers). Boven de 75 euro zijn de verzendkosten gratis. Als u gaat afrekenen wordt dit duidelijk aangegeven.

Zie ook Bezorgen.

 

Waar leveren jullie?

Wij leveren onze producten over de hele wereld. Staat jouw land er niet tussen? Neem dan even contact op met de klantenservice

 

Wat is de levertijd?

Elke werkdag voor 16 uur bestelt en betaalt (of via Achteraf Betalen), wordt dezelfde dag nog verstuurd. Dit duurt gemiddeld 1-2 dagen (zondag en maandag uitgezonderd). Bestellingen die betaald worden met vooruitbetaling per bank, hebben vanzelfsprekend een langere levertijd. Wanneer het geld ontvangen is, wordt de bestelling verzonden.

Let op: Wij zijn niet verantwoordelijk voor de bezorgtermijn van Postnl of welke bezorger dan ook. Deze verantwoordelijkheid ligt  bij de postbezorger.

95% van de brievenbuspakjes en pakketten worden binnen 1 dag bezorgd. Echter het gebeurt wel eens dat een pakket of enveloppe wel 2 tot 4 dagen onderweg is. Hieraan kunnen wij helaas helemaal niks doen. 

Mocht een product niet op voorraad zijn, dan wordt je hier via email op de hoogte gebracht of we proberen even telefonisch contact met je op te nemen.

 

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Uw bestelling wordt altijd verstuurd in een plastic enveloppe of kartonnen doos. Er wordt hierop geen afzender vermeld, wel ons postbusnummer. Dus alle bestellingen worden discreet, zonder naam afzender, verstuurd.

 

Hoe kan ik bij jullie betalen?

Je hebt bij ons de keuze uit de volgende betaalmogelijkheden:

  • iDeal
  • Paypal
  • Billink(betaling achteraf met acceptgiro)
  • Creditcards: Visa en MasterCard
  • Vooruitbetaling per bank (let op: langere levertijd!)
  • MrCash/Bancontact
  • Sofort banking

Voor meer informatie over de betaalmogelijkheden, zie Betalen

 

Kan ik artikelen ruilen?

Alle artikelen kunnen geruild worden. Neem hiervoor dan wel even contact op via de mail (info@clubwearcompany.nl) of telefonisch (0626 558584). Zie ook Retouren en Ruilen

 

Kan ik iets terugsturen en krijg ik dan mijn geld retour?

Je kunt alle (of een gedeelte van de) artikelen retour sturen zonder opgaaf van reden. Hiervoor geldt een termijn van 14 dagen na ontvanst van je bestelling. De artikelen moeten dan wel onbeschadigd en niet gedragen zijn en in de originele verpakking (indien mogelijk) verpakt zijn. Stuur de pakbon mee en meld je retour  aan via info@clubwearcompany.nl. Graag je naam en ordernummer hierbij vermelden. De retourkosten zijn voor jouw rekening. Na goede ontvangst van de artikel en, wordt het gehele (of gedeeltelijke) bedrag teruggestort. Dit gebeurt binnen 14 dagen na ontvangst van de retour.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt (moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering (bv rembours), hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.’’

Bestellingen boven de 75 euro worden gratis verzonden. Dus de verzendkosten van 4,95 worden dan niet in rekening gebracht. 

Zie ook Retouren en Ruilen

 

Kan ik ook komen passen of afhalen?

Je kunt bij Clubwear Company uitgebreid komen winkelen en passen in de showroom vol met sexy kleding. Je kunt ook je besteling bij ons afhalen. Uiteraard vervallen dan de verzendkosten. Bel dan wel even van te voren voor een afspraak met 0626 558584. Dit kan evenueel 6 dagen van de week. Kleding die gepast is in de showroom, kan wel geruild worden of u kunt een tegoedbon krijgen. U krijgt geen geld terug. Dit in tegenstelling tot de webshop waar u wel altijd uw geld terug kan krijgen (omdat u het niet heeft kunnen passen).

 

Hoe kan ik betalen in de showroom?

Je kunt bij ons betalen met pin.

 

Is alles op voorraad?

Wij hebben 95% van alle artikelen op voorraad. Echter bij artikelen die heel veel maten hebben, zoals Noir Handmade (van S tot 6XL) en corsetten hebben wij helaas niet altijd elke maat op voorraad. Onze voorraadmodule ziet wel dat er voorraad is, maar niet welke maat en niet het aantal. Dus bel of mail of je maat op voorraad is als je het zeker wilt weten. Ook kan onze voorraadmodule niet zien hoeveel jurken er b.v. op voorraad zijn. Dus bestel je van een bepaald jurkje een groter aantal, check even van te voren of deze er wel zijn! Dit om teleurstellingen te voorkomen.

 

Wat is de dresscode voor BITCH?

Wij krijgen altijd heel veel vragen over de dresscode van BITCH. Deze is inmiddels al een paar keer aangepast. De dresscode van 2018 is: lak/pvc, leer, pu-leer (=nep leer), rubber (latex), metal en bodypaint. Geen burlesque of kostuum meer! Wetlook en stof is NIET toegestaan. Als er in een kledingstuk gaas of visnet zit, dan mag dit slechts 10% van het totaal uitmaken. Dit geldt voor de meeste kinky en fetish feesten, zoals TOXIC, Wasteland en Dominatrix. Bij sommige kinky feesten als Kinky on the Beach en Kinky Paradise is wetlook wel toegestaan. 

 

Kan ik PU-leer of lak wassen?

Ja, dat kan. Wel op wolwas programma en zeker niet in de droger! Of op de hand, zeker voor kleding met accessoires erop verwerkt. Let wel op met lichte kleuren of andere kleuren dan zwart. Was alles op kleur. En leg nooit zwarte kleding op of tegen lichte kleding van pu-leer, lak of een andere stof. Dan krijg je zwarte vlekken die er niet meer uitgaan. Dus als je b.v. niet zwarte kleding meeneemt in een tas, verpak dat apart in een plastic zakje of iets dergelijks. Wij verkopen speciaal wasmiddel voor pu-leer, wetlook en lak!

 

Kunnen sexspeeltjes retour?

Sexspeeltjes kunnen alleen retour als de verpakking ongeopend is. Of de sealing niet verbroken is. Alleen bij technische mankementen (b.v. laadt niet op) heb je een garantie van 1 jaar.

 

Wat betekent het Keurmerk?

Wij mogen als Clubwear Company sinds 23 mei 2013 het keurmerk van Stichting Webshop Keurmerk voeren. Met meer dan 3200 aangesloten webshops, is dit het grootste erkende Keurmerk van Nederland. En ook erkend door de Consumentenbond.

 

Indien u winkelt bij een aangesloten webwinkel weet u als consument dat:

  • U veilig kunt betalen
  • U zeker weet bij welk bedrijf u winkelt
  • Uw privacy gewaarborgd is
  • Er sprake is van een onafhankelijke geschillenbemiddeling
  • De Keurmerk-code door een winkel moet worden nageleefd
  • U een afkoelingsperiode van 14 dagen heeft.
    •