Veel gestelde vragen

Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen.

Is je vraag niet beantwoord? Neem dan contact met ons op info@clubwearcompany of bel ons op: 0626 558584. 

 

Clubwear Company en Corona

Ook bij Clubwear Company heeft de Pandemie die wereldwijd huishoudt, zijn weerslag. Onze showroom is voorlopig weer gesloten (vanaf 1 oktober 2020).

Mocht de showroom weer open gaan, dan werken wij met een protocol.

Wij hebben hiervoor een protocol opgesteld waaraan bezoekers zich moeten houden. Voor uw en onze veiligheid en gezondheid.

Protocol Showroombezoek Clubwear Company

  1. Bezoek aan de showroom kan uitdrukkelijk alleen op afspraak.
  2. Het dragen van een mondkapje in de showroom is verplicht. Deze wordt door ons ter beschikking gesteld.
  3. Bij binnenkomst desinfecteer je eerst je handen (staat klaar)
  4. Het is druk na maanden gesloten zijn geweest. Per afspraak kan maximaal 1 uur worden ingepland. Kom je te laat, dan gaat die tijd van de ingeplande tijd af. Dit i.v.m. het opruimen en schoonmaken van de showroom voor de volgende klant.
  5. Minimaal 1 dag van tevoren mail of app je ons de artikelen toe die je wilt passen. Dat zijn maximaal 10 artikelen.
  6. Wij kunnen je i.v.m. de 1.5 meter regel niet helpen met het aantrekken van de kleding. Vrouwen worden daarom geacht altijd iemand mee te nemen die kan helpen bij het passen. Zonder assistentie heb je dus geen toegang tot de showroom.

Veel leveranciers zijn gesloten of zijn maar beperkt open. Daarnaast voeren ze niet altijd meer de volledige collectie. Dit betekent voor ons dat artikelen (onverwachts) tijdelijk niet leverbaar zijn of met vertraging worden geleverd. Dit betekent dat ook wij, die meestal uit voorraad leveren, dit niet altijd meer kunnen garanderen. Artikelen met levertijd kunnen nu soms een veel langere levertijd hebben. Langer dan bij het artikel staat aangegeven en dat u van ons gewend bent. Helaas kunnen wij dit niet per artikel aanpassen, dus wij vragen om uw begrip.

Bezorgdiensten en koeriers, zowel nationaal als internationaal, hebben langere levertijden. Dit heeft ook zijn weerslag op de levertijd van onze leveringen aan u. Een pakket of brievenbuspakje kan dus dagen langer onderweg zijn. Wij sturen u altijd als het op de post gaat, een verzendbevestiging. U krijgt dan apart nog een track en trace bericht met een exact tijdstip van levering. Wilt u zeker zijn dat u iets op tijd krijgt, bestel het dan ook op tijd! 

Omdat onze medewerkers gedeeltelijk thuis werken, hebben wij een langere doorlooptijd in retouren en/of ruilingen. Vanzelfsprekend proberen wij altijd de wettelijke termijn van 2 weken in het terugbetalen van retouren aan te houden!

Het is nu niet de tijd van de grote feesten, maar probeer het thuis ook gezellig te maken. BE SEXY, WEAR SEXY ...kan ook thuis!

 

Wat zijn de verzendkosten?

Wij verzenden met PostNL. De verzendkosten in Nederland zijn €5,95 Boven de €75,- zijn de verzendkosten gratis. Als je gaat afrekenen wordt dit duidelijk aangegeven.

Zie ook Bezorgen.

 

Waar leveren jullie?

Wij leveren onze producten over de hele wereld. Staat jouw land er niet tussen? Neem dan even contact op met de klantenservice

 

Kan ik mijn bestelling ook naar een ophaalpunt sturen (Pakje Gemak)?

Ja dat kan! Maar dan alleen naar een PostNL punt. Je kunt dit aangeven in het opmerkingenveld tijdens het bestelproces. Wij zoeken dan het dichtsbijzijndste adres bij je huisadres. Je kunt in het opmerkingenveld ook neerzetten naar welk ophaalpunt je het gestuurd wilt hebben. Dit moet wel in de buurt van je huisadres zijn. Wij versturen ook veel per brievenbuspakket, zodat je er niet thuis voor hoeft te blijven.

Dit kan zowel in Nederland als in Belgie!

 

Wat is de levertijd?

Elke werkdag voor 16 uur bestelt en betaalt (of via Achteraf Betalen), wordt dezelfde dag nog verstuurd. Dit duurt gemiddeld 1-2 dagen (zondag en maandag uitgezonderd). Bestellingen die betaald worden met vooruitbetaling per bank, hebben vanzelfsprekend een langere levertijd. Wanneer het geld ontvangen is, wordt de bestelling verzonden.

Let op: Wij zijn niet verantwoordelijk voor de bezorgtermijn van PostNL of welke bezorger dan ook. Deze verantwoordelijkheid ligt bij de postbezorger.

95% van de brievenbuspakjes en pakketten worden binnen 1 dag bezorgd. Echter het gebeurt wel eens dat een pakket of enveloppe wel 2 tot 5 werkdagen onderweg is. Hieraan kunnen wij helaas helemaal niks doen. 

Mocht een product niet op voorraad zijn, dan word je hier via email op de hoogte gebracht of we proberen even telefonisch contact met je op te nemen.

 

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Je bestelling wordt altijd verstuurd in een plastic enveloppe of kartonnen doos. Er wordt hierop geen afzender vermeld, wel ons postbusnummer. Dus alle bestellingen worden discreet, zonder naam afzender, verstuurd.

 

Hoe kan ik bij jullie betalen?

Je hebt bij ons de keuze uit de volgende betaalmogelijkheden:

  • iDEAL
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Fashion Cheque
  • Billink (betaling achteraf met acceptgiro)
  • Creditcards: Visa en MasterCard
  • Vooruitbetaling per bank (let op: langere levertijd!)
  • MrCash/Bancontact
  • Sofort banking
  • EPS
  • Giropay
  • KBC/CBC
  • Belfius Direct net
  • ING Home Pay

Voor meer informatie over de betaalmogelijkheden, zie Betalen

 

Kan ik artikelen ruilen?

Via onze webshop kun je een artikel niet direct omruilen. Wel kun je het te vervangen artikel retourneren en het gewenste artikel bestellen en laten bezorgen. Je dient de nieuwe bestelling wel te betalen, want wij kunnen de bestellingen helaas niet met elkaar verrekenen.

. Zie ook Retouren

 

Kan ik iets terugsturen en krijg ik dan mijn geld retour?

Je kunt alle (of een gedeelte van de) artikelen retour sturen zonder opgaaf van reden. Hiervoor geldt een termijn van 14 dagen na ontvanst van je bestelling. De artikelen moeten dan wel onbeschadigd en niet gedragen zijn en in de originele verpakking (indien mogelijk) verpakt zijn. Stuur de pakbon mee en meld je retour aan via info@clubwearcompany.nl. Graag je naam en ordernummer hierbij vermelden. De retourkosten zijn voor jouw rekening. Na goede ontvangst van de artikel en, wordt het gehele (of gedeeltelijke) bedrag teruggestort. Dit gebeurt binnen 14 dagen na ontvangst van de retour.

"De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt (moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering (bv rembours), hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.’’

Bestellingen boven de €75,- worden gratis verzonden. Dus de verzendkosten van €5,95 worden dan niet in rekening gebracht. Indien bij het retour sturen van artikelen het aankoopbedrag onder de €75,- komen, dan brengen wij alsnog deze verzendkosten in rekening.

Zie ook Retouren

 

Welke artikelen kunnen NIET retour?

Je kunt zonder opgaaf van reden alle artikelen terugsturen (zie ook hierboven), echter een aantal artikelen kunnen niet retour als ze uit de verpakking zijn geweest of het aanwezige zegel is verbroken. Dit zijn de volgende artikelen: Sexspeeltjes, mondkapjes, beenmode, (visnet) bodystockings, glij- en massagemiddelen en tepelplakkers. Dit vanwege hygienische redenen. Bij beenmode en bodystockings is daarnaast ook de vorm eruit en kunnen beschadigingen ontstaan door het passen.

Kleding die duidelijk gedragen is of lichaamsgeuren en/of -sporen bevat, worden door ons niet retour genomen. Wij sturen deze kleding terug en brengen €7,50 administratiekosten in rekening. Of je kunt het in Voorst komen ophalen. 

 

Kan ik ook komen passen of afhalen?

Je kunt bij Clubwear Company uitgebreid komen winkelen en passen in de showroom vol met sexy kleding. Je kunt ook je besteling bij ons afhalen. Uiteraard vervallen dan de verzendkosten. Bel dan wel even van te voren voor een afspraak met 0626 558584. Dit kan 5 dagen van de week. Op maandag en zondag zijn wij gesloten voor showroombezoek.

Wij hanteren een protocol voor een bezoek aan onze showroom, zie eerste punt.

DE SHOWROOM IS MOMENTEEL TOT NADER BERICHT GESLOTEN!

 

Hoe kan ik betalen in de showroom?

Je kunt bij ons betalen met pin.

 

Is alles op voorraad?

Wij hebben 95% van alle artikelen op voorraad. Echter bij artikelen die heel veel maten hebben, zoals Noir Handmade (van S tot 6XL) en corsetten hebben wij helaas niet altijd elke maat op voorraad. Onze voorraadmodule ziet wel dat er voorraad is, maar niet welke maat en niet het aantal. Dus bel of mail of je maat op voorraad is als je het zeker wilt weten. Ook kan onze voorraadmodule niet zien hoeveel jurken er b.v. op voorraad zijn. Dus bestel je van een bepaald jurkje een groter aantal, check even van te voren of deze er wel zijn! Dit om teleurstellingen te voorkomen.

 

Wat is de dresscode voor BITCH?

Wij krijgen altijd heel veel vragen over de dresscode van BITCH. Deze is inmiddels al een paar keer aangepast. De dresscode van 2020 is: lak/pvc, leer, pu-leer (=nep leer), rubber (latex), metal en bodypaint. Geen burlesque of kostuum meer! Wetlook en stof is NIET toegestaan. Als er in een kledingstuk gaas of visnet zit, dan mag dit slechts 10% van het totaal uitmaken. Dit geldt voor de meeste kinky en fetish feesten, zoals TOXIC, Wasteland en Dominatrix. Bij sommige kinky feesten als Kinky on the Beach en Kinky Paradise is wetlook wel toegestaan. 

 

Kan ik PU-leer of lak wassen?

Ja, dat kan. Wel op wolwas programma en zeker niet in de droger! Of op de hand, zeker voor kleding met accessoires erop verwerkt. Let wel op met lichte kleuren of andere kleuren dan zwart. Was alles op kleur. En leg nooit zwarte kleding op of tegen lichte kleding van pu-leer, lak of een andere stof. Dan krijg je zwarte vlekken die er niet meer uitgaan. Dus als je b.v. niet zwarte kleding meeneemt in een tas, verpak dat apart in een plastic zakje of iets dergelijks. Wij verkopen speciaal wasmiddel voor pu-leer, wetlook en lak!

Wij hebben speciaal wasmiddel (BeGloss) voor wetlook, lak, kunstleer en latex. 

 

Waar moet ik op letten bij lichtere kleuren (anders dan zwart)?

Zwart wetlook en/of lak kan (hoe vaak het ook gewassen is) afgeven. Leg daarom nooit lichtere kleuren zoals rood of wit op zwarte lak of wetlook kleding. Hang ze dus ook niet tegen elkaar in de kast!

 

Kunnen sexspeeltjes retour?

Sexspeeltjes kunnen alleen retour als de verpakking ongeopend is. Of de sealing niet verbroken is. Alleen bij technische mankementen (b.v. laadt niet op) heb je een garantie van 1 jaar.

 

Wat betekent het Keurmerk?

Wij mogen als Clubwear Company sinds 23 mei 2013 het keurmerk van Stichting Webshop Keurmerk voeren. Met meer dan 3200 aangesloten webshops, is dit het grootste erkende Keurmerk van Nederland. En ook erkend door de Consumentenbond.

"Indien u winkelt bij een aangesloten webwinkel weet u als consument dat:

  • U veilig kunt betalen
  • U zeker weet bij welk bedrijf u winkelt
  • Uw privacy gewaarborgd is
  • Er sprake is van een onafhankelijke geschillenbemiddeling
  • De Keurmerk-code door een winkel moet worden nageleefd
  • U een afkoelingsperiode van 14 dagen heeft."