Voor 23:00 besteld, morgen in huis
Gratis verzending vanaf 75,-
Discreet verpakt
Voor 23:00 besteld, morgen in huis
Gratis verzending vanaf 75,-
Discreet verpakt
Voor 23:00 besteld, morgen in huis
Sluiten

Altijd 100% discreet verpakt en verstuurd
Gratis verzending vanaf 75,-
voor 23:00 besteld, morgen in huis
Bekijk winkelwagen
Menu






Klantenservice
Erotische feesten kalender
Retouren

Hoe meld ik een retour aan?

1. Aanmelden:

Klik op de knop hieronder om je retour aan te melden. Vul jouw bestelnummer en postcode in. Selecteer de items die je wilt retourneren en betaal het label (vanaf €5,25*). Let op! Je hebt 14 dagen de tijd om je retour aan te melden. De retourtermijn gaat in vanaf het moment dat je alle artikelen hebt ontvangen.

 

 

Retour aanmelden
2. Inpakken:

Stop de items (en de pakbon) terug in de originele verpakking en doos. Plak het retourlabel op het pakket. Vergeet niet het oude verzendlabel te verwijderen. Verschillende bestellingen kunnen NIET samengevoegd worden.

 

3. Versturen:

Breng je pakket uiterlijk 2 dagen na het aanmelden naar een servicepunt.

4. Verwerking:

Zodra het pakket is geleverd, krijg je een e-mailbevestiging. Binnen 10 werkdagen word je retour verwerkt en terugbetaald. Je ontvangt het bedrag via de betaalmethode die is gebruikt bij je aankoop.


Let op: ondanks dat het retourlabel via onze retour portal wordt afgerekend blijft jij zelf verantwoordelijk voor de terugzending tot de zending daadwerkelijk bij ons is bezorgd. Vraag daarom altijd om een verzendbewijs bij het servicepunt, zodat jij jouw zending kan blijven volgen.

Wil jij jouw pakket liever verzekerd opsturen dan kan dit niet via ons retour portal. Kies er dan voor om zelf een retourlabel aan te schaffen via een servicepunt of online bij DHL of PostNL.

Let op: indien je een product defect hebt ontvangen en deze graag wilt retourneren, neem dan altijd eerst contact met ons op via ons contactformulier.


Wat is het retouradres?

Kies je er liever voor om zelf een retourlabel aan te schaffen bij een servicepunt? Dan hoef je de retourzending online niet aan te melden. Je kan dan onderstaand adres gebruiken als retouradres:

CC
Kerkeplaat 11
3313 LC Dordrecht

Verschillende bestellingen kunnen NIET samengevoegd worden.

Vergeet niet je pakbon toe te voegen. Zo kunnen wij goed achterhalen van wie de retourzending afkomstig is. Net als een retourzending via onze retour portal blijf jij zelf verantwoordelijk voor de terugzending. Vraag daarom altijd om een verzendbewijs bij het servicepunt, zodat jij jouw zending kan blijven volgen.


Wil je de gehele bestelling retourneren?

Reeds in ontvangst genomen artikelen dien je terug te sturen. Vol de 4 stappen boven aan de pagina. Clubwear Company zal de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten, aan je terugstorten.
 

Wil je de bestelling gedeeltelijk retourneren?

Stuur de artikelen terug door de 4 stappen boven aan de pagina te  volgen. Wij zullen het bedrag van de teruggestuurde artikelen, exclusief de berekende verzendkosten, binnen 14 dagen aan je terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn altijd voor jouw rekening en worden in rekening gebracht bij het aanmaken van het verzendlabel in ons retourportal.

Bestellingen boven de €75,- worden in Nederland gratis verzonden. De verzendkosten van €5,95 worden dan niet in rekening gebracht. Mocht bij het retourneren van artikelen het totale factuurbedrag onder de €75,- komen, dan wordt het verschuldigde bedrag minus de €5,95 verzendkosten retour gestort.

Welke geopende producten kunnen niet retour worden gestuurd?

De volgende producten nemen wij vanwege hygiëne niet retour, indien de verpakking open is geweest of - indien aanwezig - het zegel verbroken:

  • Kousen
  • (Jarretelles) Panties
  • Bodystockings
  • Bodystocking jurkjes
  • Tepelplakkers
  • Erotische producten zoals sex speeltjes e.d. en opladers hiervan
  • Glij- en massagemiddelen
  • Alle drogisterij artikelen

 

Wanneer kunnen we uw zending niet retour nemen?

  • Als de artikelen zijn gewassen en/of gedragen.
  • Als er voedselvlekken, make-up vlekken, lichaamsgeuren of sigarettengeuren op de artikelen aanwezig zijn.
  • Bodies, slips en broekjes die zijn gepast zonder ondergoed en hier duidelijk de sporen zichtbaar van zijn (draag altijd een slip tijdens het passen).
  • De artikelen niet zijn voorzien van een ingevuld retourformulier.
  • Als je zelf hebt geprobeerd een gebrek te herstellen.
  • Je de was- en/of gebruiksinstructies niet hebt opgevolgd.
  • De artikelen niet voorzien zijn van onbeschadigde originele labels en produktverpakking.
  • De zending niet voldoende gefrankeerd is.

 

Speciale voorschriften lakkleding.

Bij retourneren van de kleding graag netjes opvouwen en in de originele (plastic) verpakking verpakken. Lakkleding nooit in een verpakking proppen, want hierdoor ontstaat grote schade aan het lak. 

 

Waarom zijn er beperkingen voor het retour sturen van producten?

Eigenlijk is er maar één reden. Jij als consument moet erop kunnen vertrouwen een nieuw product te kopen bij Clubwear Company. Alleen producten in nieuwstaat zijn voor ons goed genoeg om weer te verkopen.

 

Ruilen van bestellingen

Via onze webshop kun je een artikel niet direct omruilen. Wel kun je het te vervangen artikel retourneren en het gewenste artikel bestellen en laten bezorgen. Je dient de nieuwe bestelling wel te betalen, wij kunnen de bestellingen helaas niet met elkaar verrekenen.

 

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Na ontvangst van de goederen, zal, na controle van de goederen, het geld binnen 14 dagen worden terug gestort. Jij vindt dit, indien u met iDeal en credit card heeft betaald, terug op uw betaalrekening onder het kopje Mollie Payments. Dit is de derdengeldenrekening waarvan iDeal en credit card betalingen worden teruggestort.

 

Voorwaarden

Wij kunnen geen gedragen (het product mag uiteraard wel gepast worden) of anderszins beschadigde of zwaar gekreukte kleding terugnemen, tenzij er sprake is van een fabricagefout. De kleding mag ook geen draagsporen, zoals zweet-, rook-, parfum- of kooklucht bevatten. Erotische producten zoals speeltjes e.d. kunnen ook niet retour als de verpakking geopend is geweest. Wij behouden dus het recht om retourzendingen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de producten reeds gebruikt zijn of buiten onze schuld zijn beschadigd. Dit geldt ook als de producten verkeerd zijn behandeld. Het retourformulier (achterzijde pakbon) moet hierbij ook ingesloten zijn.

Zorg ervoor dat je de kleding dus schoon, onbezweet en niet ruikend naar parfum of deodorant is. Of laat de kleding niet dagen liggen in een kamer waar gerookt of gekookt wordt. Wij nemen ook geen kleding retour die naar wasmiddel ruikt, immers dit betekent dat je de kleding gewassen hebt (en dus gedragen).

Andere klantenservice-pagina's: